REO Veiling stelt toekomstplannen en nieuwe huisstijl voor;
In Roeselare heeft REO Veiling in aanwezigheid van meer dan 900 leden-coöperanten en veilingmedewerkers is de nieuwe beleidsstrategie van REO voor de komende vijf jaar gepresenteerd.
De coöperatie blikte vooruit op de strategische koers die ze wil varen en benadrukte het belang van samenwerking en innovatie.
Directeur REO directeur Filip Vanaken geeft aan dat de wereld van de vers-markt sterk evolueert en daarmee ook de rol van de producentenorganisatie.
De meest zichtbare verandering voor de buitenwereld is de lancering van een volledig vernieuwde huisstijl, met als opvallend visitekaartje een krachtig nieuw logo. Dit logo symboliseert de sterke schakels tussen de coöperatie en haar telers, en staat voor verbondenheid, betrouwbaarheid en vooruitgang.
Deze bijeenkomst werd gepresenteerd door powervrouw en journaliste Julie Colpaert.
Zij werkte twintig jaar lang als journaliste op de nieuwsdienst en is vandaag actief als Hoofd Perscommunicatie & Woordvoerder Radio, TV en Streaming.
In die rol is Julie verantwoordelijk voor de perscommunicatie en woordvoering van alle VTM-kanalen en de radiozenders Qmusic, JOE en Willy.
U kent drummer/producer Michael Schack wellicht van de festivalpodia, concertzalen en muziek events, tegenwoordig solo optredend of als de energieke slagkracht, ook hij was hier om de dynamiek tijdens de bijeenkomst naar een ongekend hoogtepunt te brengen.
De jarenlange samenwerking met ComEmotion, waarin creativiteit werd gecombineerd met organisatievermogen, een snufje realiteit, een flinke lepel ervaring, een scheutje verbeelding en een flinke dosis gezond verstand, resulteerde opnieuw in een fijne samenwerking. Samen stonden we in voor de interactie met het publiek, de telers-coöperanten en medewerkers.

